Nákup na splátky Quatro
Quatro - jednoduchý a rýchly nákup na splátky
Ak máte záujem o nákup na splátky uveďte prosím pri Vašej objednávke do poznámky „nákup cez Quatro“.
Pri nákupe na splátky sa s Vami automaticky telefonicky spojíme pre spracovanie splátkovej zmluvy a výber možností najvhodnejšieho spôsobu splácania práve pre Vás.
(napr. o práve prebiehajúcich výhodných splátkových akciách Quatro)
Nákup na splátky je veľmi jednoduchý, pohodlný a rýchly, vyplníme za Vás zmluvu, priložíme doklady a odošleme na elektronické schválenie, ktoré trvá iba pár minút.
Po odovzdaní údajov spoločnosti Quatro Vám obratom oznámime schválenie zmluvy a dobu dodania tovaru.
Quatro - šikovné nakupovanie
Nákup na splátky je možné využiť pri celkovej maloobchodnej cene tovaru od 100€ do 7000€.
Quatro ponúka množstvo možností splátok pre každého.
Predbežný výpočet výšky splátok a možnosti doby splácania nájdete v sekcii splátkový predaj na pravej strane menu, kliknutím na ikonu Quatro kalkulačka, alebo klinite sem.
Pri Vašom nákupe na splátky budete potrebovať nižšie uvedené doklady:
ZAMESTNANEC:
- platný občiansky preukaz
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
ŠTÁTNY ZAMESTNANEC: (zamestnanec Ministerstva vnútra a Ministerstva obrany SR)
- platný občiansky preukaz
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace, alebo potvrdenie zamestnávateľa o príjme, alebo výplatné pásky za posledné 3 mesiace
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
ZAMESTNANEC V ZAHRANIČÍ:
- platný občiansky preukaz
- pracovná zmluva, alebo potvrdenie zamestnávateľa o príjme
- výplatné pásky za posledné 3 mesiace
- výpis z účtu za posledné 3 mesiace
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
STAROBNÝ DÔCHODCA:
- platný občiansky preukaz
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
INVALIDNÝ DÔCHODCA:
- platný občiansky preukaz (minimálny vek 31 rokov)
- u nového klienta Quatra sa vyžaduje akontácia 30%
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
VÝSLUHOVÝ DÔCHODCA:
- platný občiansky preukaz
- rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku, alebo kópia výpisu z účtu za posledný mesiac, alebo z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
ŽIVNOSTNÍK (SZČO):
- platný občiansky preukaz
- daňové priznanie k dani z príjmov a povrdenie o jeho podaní (daňové priznanie k dani z príjmov za predchádzajúce zdaňovacie obdobie, podpísané klientom na prvej strane)
Potvrdenie o podaní daňového priznania sa preukazuje podľa spôsobu podania DP nasledovne:
- ELEKTRONICKY - detail potvrdenia z portálu Finančnej správy
- POŠTOU - podací lístok z pošty (s pečiatkou pošty)
- NA DAŇOVOM ÚRADE - potvrdenie o podaní DP (s pečiatkou Daňového úradu)
- doklad o zaplatení dane z účtu alebo v hotovosti ak bola nejaká daň zaplatená
(ak nebola zaplatená žiadna daň, klient nedokladuje)
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace, alebo predbežná účtovná uzávierka za aktuálne zdaňovacie obdobie
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
OPATROVATEĽKA SR:
- platný občiansky preukaz
- výpis z účtu za posledné 3 mesiace, alebo potvrdenie z pošty za posledné 3 mesiace
- u nového klienta Quatra sa vyžaduje akontácia 30%
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
OPATROVATEĽKA Rakúsko:
- platný občiansky preukaz
- výpis zo živnostenského registra
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace, alebo potvrdenie o hotovostnom príjme
- potvrdenie zamestnávateľa, alebo pracovná zmluva
(ak nie je možné overiť príjem klienta v Sociálnej poisťovni je potrebné doložiť doplňujúce doklady)
INÉ:
Pre ostatné pracovné zaradenia platí, že totožnosť a príjem zákazníka je potrebné preukázať dokladmi podľa vyžiadania.